Результати
Ми
живемо в епоху величезного впливу науково-технічного прогресу практично на всі
сфери людської діяльності. Ледве встигають появитись нові технології, як вони
стають застарілими, і їх замінюють ще новіші. Тому, щоб бути конкурентоздатним
у своїй галузі, кожний фахівець повинен досконало володіти сучасними
інформаційними та комунікативними технологіями. Значення шкільного курсу
інформатики, у якому учні вивчають основні принципи та ознайомлюються з
сучасними напрямками розвитку цих технологій, з кожним роком зростає.
Одним
з важливих засобів зацікавлення учнів навчанням є проведення різного роду
змагань. Зокрема, вибудувана струнка система учнівських олімпіад – від шкільної
до міжнародної. Але такі олімпіади з інформатики проводяться лише з
програмування. У них бере участь відносно невеликий процент дітей, та й
величезний і цікавий пласт інформаційних технологій, які вивчаються в школі,
несправедливо довгий час був поза учнівськими змаганнями. Ідея такого конкурсу
виникла в 2003 році під час проведення в США Міжнародної Олімпіади з
Інформатики у керівника литовської команди проф. Валентини Дагєне. Там же
з’явилась і назва конкурсу. Відомий американський вислів про працьовитих і
цілеспрямованих людей– «Busy as a beaver». Тому симпатичний бобер став символом
цього турніру.
Перший
конкурс був проведений у Литві в 2004 році. У наступному році в литовському
місті Пасваліс одинадцять країн – Австрія, Данія, Естонія, Єгипет, Ізраїль,
Латвія, Литва, Нідерланди, Німеччина, Польща, Фінляндія- утворили Міжнародну
Спільноту «Бобер» Завдання Спільноти – розробка та узгодження завдань
національних конкурсів країн-учасників з метою підвищення комп’ютерної
грамотності дітей, ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними
технологіями, комп’ютерною технікою та літературою.
Форма
проведення цього конкурсу подібна до аналогічних конкурсів з математики і
фізики «Кенгуру» та «Левеня». Основна відмінність - всі завдання учні виконують
на комп’ютері.
Немає коментарів:
Дописати коментар